tiistai 7. toukokuuta 2013

Oon mä juonu viinii Wienissä, Wien osa 1

Kummallisten ja odottamattomien yhteen sattumien summana en saanut Wienin matkalta kasaan kovinkaan kummoisia kuvia.

Ensimmäinen syy on etten viitsinyt raahata järkkäriä mukana, vaan otin pokkarin taskuun. Olen käynyt Wienissä kaksi kertaa aiemminkin joten tuntui tyhmältä ottaa painavaa kameraa kannettavaksi. (Jälkeen päin ajatellen olin todella kaukaa viisas)

Toinen syy oli järjetön älyväläys siskon kanssa kuvata lähinnä itseämme. Näin ollen 90% kuvista esittää meidän naamoja, joten niiden julkaiseminen on vastoin omia periaatteitani. Hulvattomat kuvat meistä ovat kyllä A-luokan turisti kamaa.

Kolmas ei niin kiva, ja ennen kaikkea odottamaton syy kuvien vähyyteen on saamani vatsatauti. Lähtöpäivänä noin 7 tuntia ennen koneen lähtöä, ollessamme Schönbrunnin kauniilla linna-alueella aloin oksentelemaan. Ensin laskin asian krapulan piikkiin, sitten sopimattoman ruuan, ruokamyrkytyksen ja lopulta ihan rehellisesti vatsataudiksi. Vielä neljä tuntia ennen koneen lähtöä halasin emäntämme vessan pönttöä kouristellen liki tajunan rajalla. Onneksi löytyi pikainen apu eli päivystävä apteekki ja immodium -pakkaus.

Voimakkaasti lääkittynä, tyhjin vatsoin, muovipussin voimalla, meditoiden, selvisin koko lennon kotiin asti. Nyt olen sairaslomalla ja olo on kuin puhki hakatulla nyrkkeilysäkillä.

Mutta palataan Wieniin. Se on kuitenkin kaunis kaupunki.










1 kommentti:

  1. Mitäs sitä järkkäriä kantaa, kun pokkarillakin näin hienoja kuvia saa! Harmi tuo vatsatauti, toivottavasti pian paranet!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, kiva kun kävit!